חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

טיול לצפון רמת הגולן וקטיף דובדבנים 4 ביוני 2026

7/06/2026
ביום חמישי, 4 ביוני 2026, יצאנו, כ־100 חברות וחברי סניף העמקים, לטיול מרתק, בצפון רמת הגולן.
היום נפתח ההנצחה של חטיבה 188, שם נחשפנו למורשת החטיבה ולפועלה, מאז הקמתה ועד היום.



בהמשך, המשכנו אל "הג'ובה הגדולה", ביער אודם, בור געשי מרשים, המהווה תופעה גיאולוגית ייחודית.


 
משם, המשכנו לקטיף דובדבנים, במטעי קיבוץ אל-רום וכל משתתף קיבל מארז אישי וקטף לעצמו 1.4 ק״ג דובדבנים טריים.

לאחר מכן, נהנינו מארוחת צהרים בקיבוץ מרום גולן.

חתמנו את היום בתצפית מרהיבה, בנחל נמרוד, המשקיפה על צפון הגולן והחרמון.




הטיול כולו התאפיין באווירה נעימה, גיבוש חברתי וחוויה עשירה של טבע, היסטוריה ותרבות.

תודות למארגנים הנהלת "צוות" סניף עמקים




לוח אירועיםדלג על לוח אירועים

לוח אירועים

עבור לתוכן העמוד