הנחת זר "צוות" ביום הזיכרון לחללי צה"ל
בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל הונח זר "צוות" באנדרטת גן החמישה על ידי יו"ר הסניף אריה שיף וחבר ההנהלה ניסים קריספל. לא התקיים טקס, אך כל גוף הניח זר באופן עצמאי.
ביום הזיכרון הונח זר "צוות" בבית העלמין הצבאי בערד, בנוכחות ראש העיר ניסן בן חמו, אחראית התרבות בערד מרינה גלזר, וחברי ועד סניף ערד, רפי חיון, ריטה נחמיה, ניסים קריספל ואריה שיף.
צילום: עירית עשת מור
