חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הנחת זר "צוות" ביום הזיכרון לחללי צה"ל

13/05/2020

בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל הונח זר "צוות" באנדרטת גן החמישה על ידי יו"ר הסניף אריה שיף וחבר ההנהלה ניסים קריספל. לא התקיים טקס, אך כל גוף הניח זר באופן עצמאי.

 

 

 

ביום הזיכרון הונח זר "צוות" בבית העלמין הצבאי בערד, בנוכחות ראש העיר ניסן בן חמו, אחראית התרבות בערד מרינה גלזר, וחברי ועד סניף ערד, רפי חיון, ריטה נחמיה, ניסים קריספל ואריה שיף.

 


 צילום: עירית עשת מור

לוח אירועיםדלג על לוח אירועים

לוח אירועים

עבור לתוכן העמוד