הרמת כוסית לראש השנה
ב-17.8.21 קיימנו, על פי מתווה התו הירוק, בשיתוף עם סניף ערד של ארגון נכי צה"ל, הרמת כוסית לראש השנה. בירכו ועדכנו את החברים יו"ר "צוות" דרום ניסן בגולה ויו"ר מחוז דרום של ארגון נכי צה"ל משה מלול. הופיע לפנינו הזמר ברנרד שאו בשירי שנות ה-80. בסוף הארוע חולק שי לכל חבר.

