יום גיבוש לסניפי ערד ומצפה רמון
בתאריך 6.2.22 קיימו סניפי ערד ומצפה רמון יום גיבוש לחברי הסניפים, במלון לאונרדו קלאב ים המלח. בארוע השתתפו כ-19 חברים ובני/בנות זוגם. החברים נהנו מהיכרות הדדית, גיבוש חברתי, השתכשכות בג'קוזי ובמי הספא החמימים, שתייה ופיצוחים בחצר בית המלון על שפת הים, ארוחה עשירה ומגוונת ולקינוח כוס קפה ועוגה.
החברים נהנו מאוד מהמפגש וכבר מצפים למפגש הבא.

