שלום חברים
בתאריכים 17,18.6.26 נערך טיול בשני סבבים לחברי צוות סניף ראשל"צ "קטיף דובדבנים בגוש חלב"
בהפסקה לארוחת הבוקר סעדו במלון עדן אין.
החברים ביקרו במאגר אשכול - מרכז מבקרים של מקורות
לאחר מכן הגיעו לגוש חלב לקטיף דובדבנים בבוסתן המרהיב ביופיו מהפריחה והפרי הממלא את העצים, קוטפים ואוכלים כנפשך שובעך ואל כליך לא תיתן, בסיום הפעילות - החברים קיבלו סלסלת דובדבנים לכל משתתף.
את הפסקת הצהרים סעדו במסעדת הטאג'ין,
לאחר מכן ביקרו ביסוד המעלה לביקור מתוק בהכל דבש.
משם חזרה למקום היציאה.
הטיול היה נעים, טעים ומפרה.
תודות:-
לנהג דוד קונקי.
למדריכים רועי גוזז ויוסי פז.
לאחראי האוטובוס:- רפאל דנון ואילנה אליהו
תודה לסוכנת אילנה אליהו טריו תיירות ואירועים בע"מ
תודה ליו"ר הסניף יעקב סלע על הוצאה לפעול את הטיול.